Velkommen til Moss skiklubb!

Det er en glede å kunne ønske deg velkommen til å søke medlemskap i Moss skiklubb. Vi er en hyggelig skiklubb som i dag arrangerer treninger for de aller minste til de voksne. Du kan være medlem og utøver selv, eller melde inn egne barn i klubben. For å registrere deg som medlem benytter vi Spond. Spond er et medlemssystem som gjør det enkelt for oss og deg å kommunisere og organisere grupper og arrangementer.

Her kan du laste ned gratisappen Spond i Applestore eller Google Play.

Ønsker du å registrere deg som medlem med en gang kan du klikke på denne linken for registrering og betaling. Du kan også støtte vårt arbeid ved å sende et bidrag til Moss skiklubb på vippsnr. 126147.

Medlemskontigenten fastsettes av årsmøtet.

Du kan lese mer om de ulike treningsgruppene her.

Ordinært medlemskap

Gjelder både deg som ønsker å være aktiv utøver eller deg som ønsker å bidra aktivt i klubben og det arbeidet klubben gjør.

Støttemedlem

Støttemedlemsskap velger du som ønsker å støtte Moss skiklubb for jobben og innsatsen klubben gjør.

Skiklubbens venner

Dette medlemskapet har en aktiv og en sosial profil. Medlemmene har interesse for MSK, Skihytta, Mossemarka og stinettet. Dette er utgangspunkt for kafédrift, dugnadsarbeid og praktisk bistand til Skiklubbens aktiviteter. Den sosiale profilen vises gjennom turer og hyggelige møter og aktiviteter for medlemmene gjennom hele året.

Treningsavgift

Treningsavgift er en kostnad de aktive betaler i tillegg til medlemskontingent.

*Junior: kr. 750,- pr. år.